Флаєри, листівки

Одна з важливих програм, націлених на збільшення ринку збуту – це друк флаєрів. Сучасна реклама різноманітна, але такий підхід дозволяє охоплювати найбільшу аудиторію за незначних витрат.

Як це працює?

Щоб заявити про себе, у Києві багато хто розміщує рекламу на білбордах, розклеює плакати в місцях скупчення людей. Тільки в щоденному поспіху не всі озираються на всі боки. Замовлення флаєрів є раціональнішим рішенням, оскільки реалізовувати їх можна будь-яким способом:

  • роздавати перехожим;
  • розкладати у поштові скриньки;
  • прикладати до покупок у супермаркетах;
  • прикріплювати до своєї продукції.

Також листівки часто використовують як купон, при пред’явленні якого буде знижено ціну на товар чи послугу. Така пропозиція змусить цільову аудиторію зберегти флаєр, а заразом вивчити його вміст.

ФЛАЄРИ

  • Замовити розрахунок вартості можна:

ЛИСТІВКА А5

ЛИСТІВКА А6

Якою має бути ефективна реклама?

Як і інша друкована продукція, листівки мають виконувати певні функції. Це залежить від наповнення та оформлення рекламної брошури. Тому, перш ніж замовити флаєри, пропрацюйте їхню концепцію.

  1. Придумайте заголовок, що чіпляє. Клієнта потрібно спонукати дочитати до кінця, інакше він покладе листівку до кишені та забуде.
  2. Надайте потрібну інформацію. Вміст флаєра повинен відображати суть пропозиції та її переваги. Але не перестарайтеся – довгий текст може відштовхнути читача.
  3. Підберіть розбірливий шрифт, приємний фон та графіку. Фахівці, які виготовляють флаєри на замовлення, підкажуть вам, у якому шрифті текст буде найпростішим для сприйняття. А щоб якось розбавити текстове наповнення, варто додати зображення – фото продукції чи логотип компанії.
  4. Залиште контакти. Не обмежуйтеся фізичною адресою магазину або фітнес-центру. Перед тим, як роздрукувати флаєри, переконайтеся, що потенційні клієнти зможуть зв’язатися з вами по телефону або e-mail.
  5. Стимулюйте цільову аудиторію до дії. Запропонуйте клієнтам відвідати сайт, прийти на консультацію чи зробити замовлення. Такі мовні прийоми, особливо якщо це не «побиті» фрази, гарантують успіх.

Оформляючи замовлення флаєрів, зверніть увагу на їх різновиди. Для підвищення продажів і залучення нових клієнтів дуже важливо вибрати правильний варіант.

Види флаєрів

Залежно від предмета реклами, листівки класифікують на:

  • інформаційні – привертають увагу до певного явища;
  • іміджеві – служать просування бренду;
  • подієві – друк таких флаєрів актуальний перед відкриттям магазину або клубу, початком акцій;
  • дисконтні – дають можливість отримати послугу чи товар зі знижкою.

За кольоровим оформленням продукцію поділяють на чорно-білу та кольорову. Звичайно, другий варіант краще, тому що сильніше впадає в око. Але вартість друку у кольорі буде вищою. За наповненням флаєри ділять на односторонні та двосторонні. Односторонні зазвичай використовують для реклами події, запрошення. А двосторонні брошури потрібні, коли йдеться про конкретні переваги бренду чи перелік товарів, на які оголошено знижку.

Особливості виготовлення та друку флаєрів

Друк флаєрів у Києві сьогодні здійснюється двома способами – офсетним та цифровим. Офсетний спосіб є традиційним видом друку з використанням одноколірних верстатів. Це вигідно, коли потрібно виконати велике замовлення, – при великих тиражах собівартість одного рекламного екземпляра знижується. Також офсетний друк флаєрів не вимагає використання дорогої фарби, що позбавляє зайвих витрат. Якщо вам необхідно підготувати невеликий тираж листівок, то офсетний спосіб виявиться накладним. У такому разі рекомендується другий варіант – використання сучасних лазерних принтерів.

У м. Київ дедалі більшої популярності набуває цифровий друк флаєрів. Це пояснюється досить низькими технологічними витратами порівняно з офсетним друком, а також можливістю індивідуального підходу до «штучного» замовлення. Крім того, цифровий спосіб дозволяє виготовити тираж у максимально стислий термін. Тому якщо надрукувати листівки потрібно терміново – це найкращий варіант.

Перед початком друку важливо вибрати формат. Для листівок зазвичай використовуються такі:

  • А4 – 297 мм х 210 мм
  • А5 – 148 мм х 210 мм
  • А6 – 105 мм х 148 мм
  • А7 – 74 мм х 105 мм

На вимогу замовника можна розробити персональний макет. Потрібно лише вказати бажаний розмір, колірну гаму та інше. Головне – уточнити всі нюанси, а саме виготовлення флаєрів буде виконано до вказаного терміну. Залишиться лише забрати своє замовлення та використовувати його за призначенням.

× Photo